Інформація стосовно послуг
Протягом липня - вересня 2022 року Центром надання адміністративних послуг було надано 2056 адміністративних послуг з них:
- проведення Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 790;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 0;
- видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 37;
- надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки – 1;
- реєстрація дозвільних документів – 3;
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації – 11;
- видача нового посвідчення водія на право керування транспортними засобами замість втраченого або викраденого та обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспитів) –49;
- оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку – 33;
- оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку із закінченням строку дії паспорта – 74;
- оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм - 554;
- реєстрація місця проживання – 93;
- зняття з реєстрації місця проживання – 53;
- видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи – 358.
Протягом зазначеного періоду Центром надання адміністративних послуг спільно з Центром надання соціальних послуг було надано 302 адміністративних послуг соціального характеру з них:
- оформлення документів для отримання допомоги багатодітним сім'ям – 26;
- оформлення документів для отримання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 6;
- оформлення документів для отримання допомоги при народженні дитини – 23;
- оформлення документів для отримання субсидії на тверде паливо – 2;
- оформлення документів для отримання субсидії з постачання та розподілу природного газу та електричної енергії – 1;
- оформлення документів для одержання посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї – 15;
- оформлення документів для одержання інших видів допомог – 54;
- оформлення документів для видачі довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи – 106;
- оформлення документів для надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам – 69.
Питання надання послуг у Великокучурівській сільській раді перебуває на постійному контролі керівництва сільської ради.