Інформація стосовно послуг
Протягом січня – березня 2023 року Центром надання адміністративних послуг було надано 1876 адміністративних послуг з них:
- проведення Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 645;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 0;
- видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 30;
- надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки – 1;
- реєстрація дозвільних документів – 30;
- реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації – 19;
- видача нового посвідчення водія на право керування транспортними засобами замість втраченого або викраденого та обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспитів) – 88;
- оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку – 31;
- оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку із закінченням строку дії паспорта – 107;
- оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм - 586;
- реєстрація місця проживання – 91;
- зняття з реєстрації місця проживання – 74;
- видача Витягу з Реєстру територіальної громади – 174.
Протягом зазначеного періоду Центром надання адміністративних послуг спільно з Центром надання соціальних послуг було надано 326 адміністративних послуг соціального характеру з них:
- оформлення документів для отримання допомоги багатодітним сім'ям – 29;
- оформлення документів для отримання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 53;
- оформлення документів для отримання допомоги при народженні дитини – 32;
- оформлення документів для отримання субсидії на тверде паливо – 105;
- оформлення документів для отримання субсидії з постачання та розподілу природного газу та електричної енергії – 7;
- оформлення документів для одержання посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї – 6;
- оформлення документів для одержання інших видів допомог – 43;
- оформлення документів для видачі довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи – 32;
- оформлення документів для надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам – 16.
- оформлення документів для оформлення догляду на непрофесійній основі - 3
Питання надання послуг у Великокучурівській сільській раді перебуває на постійному контролі керівництва сільської ради.