Інформація стосовно послуг
Протягом квітня - червня 2023 року Центром надання адміністративних послуг було надано 2464 адміністративних послуг з них:
- проведення Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 1147;
- видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 37;
- реєстрація дозвільних документів – 37;
- реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації – 22;
- видача нового посвідчення водія на право керування транспортними засобами замість втраченого або викраденого та обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспитів) – 20;
- оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку – 61;
- оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку із закінченням строку дії паспорта – 66;
- оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм - 531;
- реєстрація місця проживання – 89;
- зняття з реєстрації місця проживання – 116;
- видача Витягу з Реєстру територіальної громади – 338.
Протягом зазначеного періоду Центром надання адміністративних послуг спільно з Центром надання соціальних послуг було надано 190 адміністративних послуг соціального характеру з них:
- оформлення документів для отримання допомоги багатодітним сім'ям – 21;
- оформлення документів для отримання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 19;
- оформлення документів для отримання допомоги при народженні дитини – 36;
- оформлення документів для отримання субсидії на тверде паливо – 11;
- оформлення документів для отримання субсидії з постачання та розподілу природного газу та електричної енергії – 3;
- оформлення документів для одержання посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї – 19;
- оформлення документів для одержання інших видів допомог – 39;
- оформлення документів для видачі довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи – 29;
- оформлення документів для надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам – 13.
Питання надання послуг у Великокучурівській сільській раді перебуває на постійному контролі керівництва сільської ради.