ЗВІТ про організацію роботи зі зверненнями громадян
Робота щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Великокучурівської сільської ради проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету сільської ради, розпоряджень сільського голови.
Протягом жовтня - грудня 2021 року до Великокучурівської сільської ради надійшло 662 звернень громадян, з них:
- 458 (69,18%) звернення розглянуто на засіданнях сесії;
- 92 (13,90%) звернення розглянуто на засіданнях виконавчого комітету;
- для 6 (0,91%) звернень організовано виїзд комісії;
- на 20 (3,02%) звернення підготовлено розпорядження;
- для 1 (0,15%) звернень було оформлено клопотання до відповідних організацій;
- 85 (12,84%) звернень були передані посадовим особам органу місцевого самоврядування для виконання та опрацювання.
За результатами аналізу звернення та заяви за характерами питань належать до:
- питання соціального захисту – 8 (1,21%) звернень;
- отримання матеріальної допомоги 12 (1,81%) звернень;
- земельні відносини, аграрної політики, архітектури та містобудування – 551 (83,23%) звернень;
- вирішення питань комунального господарства – 2 (0,30%) звернень;
- екології та природних ресурсів – 3 (0,45%) звернень;
- реєстрації місця проживання та зміна реєстрації місця проживання – 53 (8,01%) звернень;
- кадрових – 21 (3,17%) звернень;
- та інші – 12 (1,81%) звернень.
Журнали реєстрації заяв, пропозицій і скарг та особистого прийому встановленої форми прошнуровані, пронумеровані та скріплені гербовою печаткою. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.
Виконавчим комітетом сільської ради протягом жовтня - грудня 2021 року:
- прийнято і опрацьовано 479 листів вхідної кореспонденції та 576 листів вихідної кореспонденції;
- видано 1148 довідок;
- складено 95 актів обстеження житлово-побутових умов;
- вчинено 128 нотаріальних дій;
- здійснено реєстрацію актів цивільного стану 101, в тому числі:
- народження – 31;
- смертей – 53;
- шлюб –17.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва сільської ради. Виконавчий комітет сільської ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень та заяв громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.