ЗВІТ про організацію роботи зі зверненнями громадян
Робота щодо розгляду звернень громадян у Великокучурівській сільській раді проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету та сільської ради, розпоряджень сільського голови.
Протягом квітня - червня 2023 року до Великокучурівської сільської ради по журналу реєстрації заяв, пропозицій і скарг надійшло 343 звернень громадян, з них:
- 142 (40%) звернення розглянуто на засіданнях сесії;
- 76 (16%) звернення розглянуто на засіданнях виконавчого комітету;
- для 4 (17%) звернень організовано виїзд комісії;
- на 42 (24%) звернення підготовлено розпорядження;
- 79 (03%) звернень були передані посадовим особам органу місцевого самоврядування для виконання та опрацювання.
За результатами аналізу звернення та заяви за характерами питань належать до:
- аграрної політики і земельних відносин – 133 (78%) звернень;
- фінансової, податкової, митної політики – 11 (21%) звернень;
- соціального захисту – 2 (58%) звернень;
- праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки – 41 (11.95%) звернень;
- житлової політики – 112 (65%) звернень;
- екології та природних ресурсів – 5 (1.46%) звернень;
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 5 (1.46%) звернень;
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 30 (75%) звернень;
- діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1 (0.29%) звернень;
- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 (0.29%) звернень;
- інші – 2 (0,58%) звернень.
Журнали реєстрації заяв, пропозицій і скарг та особистого прийому встановленої форми прошнуровані, пронумеровані та скріплені гербовою печаткою. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.
Сільською радою протягом квітня - червня 2023 року:
- прийнято і опрацьовано 461 листів вхідної кореспонденції та 389 листів вихідної кореспонденції;
- видано 849 довідок;
- складено 91 актів обстеження житлово-побутових умов;
- вчинено 78 нотаріальних дій;
- здійснено реєстрацію актів цивільного стану 94, в тому числі:
- народження – 31;
- смертей – 54;
- шлюб – 9.
Протягом зазначеного періоду Центром надання адміністративних послуг спільно з Центром надання соціальних послуг були опрацьовані звернення громадян для надання адміністративних послуг та послуг соціального характеру.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва сільської ради. Виконавчий комітет сільської ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень та заяв громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.