ЗВІТ про організацію роботи зі зверненнями громадян
Робота щодо розгляду звернень громадян у Великокучурівській сільській раді проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету сільської ради, розпоряджень сільського голови.
Протягом січня - березня 2022 року до Великокучурівської сільської ради надійшло 446 звернень громадян, з них:
- 225 (48,28%) звернення розглянуто на засіданнях сесії;
- 89 (19,10%) звернення розглянуто на засіданнях виконавчого комітету;
- для 77 (16,52%) звернень організовано виїзд комісії;
- на 25 (5,36%) звернення підготовлено розпорядження;
- для 0 (0%) звернень було оформлено клопотання до відповідних організацій;
- 50 (10,73%) звернень були передані посадовим особам органу місцевого самоврядування для виконання та опрацювання.
За результатами аналізу звернення та заяви за характерами питань належать до:
- питання соціального захисту – 77 (16,52%) звернень;
- отримання матеріальної допомоги 17 (3,65%) звернень;
- земельні відносини, аграрної політики, архітектури та містобудування – 222 (47,64%) звернень;
- присвоєння та змін поштових адрес об’єктам нерухомого майна – 67 (14,38%) звернень;
- вирішення питань комунального господарства – 7 (1,50%) звернень;
- екології та природних ресурсів – 9 (1,93%) звернень;
- реєстрації місця проживання та зміна реєстрації місця проживання –28 (6,01%) звернень;
- кадрових – 28 (6,01%) звернень;
- та інші – 11 (2,36%) звернень.
Журнали реєстрації заяв, пропозицій і скарг та особистого прийому встановленої форми прошнуровані, пронумеровані та скріплені гербовою печаткою. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.
Сільською радою протягом січня - березня 2022 року:
- прийнято і опрацьовано 382 листів вхідної кореспонденції та 474 листів вихідної кореспонденції;
- видано 1158 довідок;
- складено 111 актів обстеження житлово-побутових умов;
- вчинено 108 нотаріальних дій;
- здійснено реєстрацію актів цивільного стану 102, в тому числі:
- народження – 35;
- смертей – 59;
- шлюб –8.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва сільської ради. Виконавчий комітет сільської ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень та заяв громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.